Sunday, August 1, 2010

Эх орон

Ээ,зоргоор урсдаггүй төрөлх хэл шүү дээ.
Эртээ урьд,надаас өмнө хөдөөний эр
Эх орон минь-Орос орон минь гэж
Эрх дураараа дуулж явсан нь юуных вэ?
Надад бол Калугийн толгодоос эхлэн
Налайж цэлийсэн миний эх орон!
Зуун уулсын тэртээх алсын алс
Зургийн чиг,хүний чиг-миний эх орон!

Төрөлхийн зовуурь минь хязгаар минь
Төрсөн нутаг минь язгуур минь
Аль чиг дайдад явсан зүрхэндээ тээнэм
Амьд яваагийн минь аз –тулгуур минь.
Ойрыг холдуулж,холыг ойртуулж
Одоо гэртээ хариач гэх хязгаар минь
Хаанаас ч,уулсын оддоос ч
Хагацуулж дуудах язгуур минь.
Ариухан уснаас ч цэнхэрхэн,алсхан
Алсханаас магнайгаа илбэх ч жаргал шүү.
Харцгаа! Гарыг минь чавчиг,хоёуланг нь.
Харин би газар дэлхийн тэмцэлдээний
Ганцхан бахархал-Миний эх орон гэж
Уруулаараа бичнэ,цаазын тавцан дээр!

1932 oн.

No comments:

Post a Comment